E-Güven Elektronik İmza Geçerlilik Tarihi Sorgulama İşlemleri

Makale Tarihi: 28.3.2019

ÜTS kayıt işlemleriniz için Elekronik imzanızın olması gerekmektedir. Elektronik imzanız yok ise odamız aracılığıyla temin edebilirsiniz. Elektronik imzanız var ise aşağıdaki adımları takip ederek geçerlilik süresini kontrol edebilir, geçerlilik süresi dolan Elektronik imzalarınızı odamız aracılığıyla günceleyebilirsiniz.

E-Güven Elektronik İmza geçerlilik tarihi sorgulama işlemlerinizi aşağıda bulunan görsellere bakarak egüventester programı üzerinden yapabilirsiniz.

E-İmza geçerlilik tarihi kontrol işlemleri için;
-Elekronik imzanızın yüklü olduğu cihazınızı bilgisayara takınız.
-safenet authentication client programını https://www.e-guven.com/destek-masasi/e-imza-yazilimlari/etoken/ adresinden eToken Windows Tüm Driverler sekmesini tıklayarak programı indirip kurunuz.
-egüventester programını https://www.e-guven.com/ üzerinden bilgisayarınıza indiriniz.
-İndirdiğiniz egüventester programını çalıştırıp aşağıdaki görselleri takip ederek E-imzanızın geçerlilik tarihini kontrol edebilirsiniz.