TİTCK'nın "Elektronik Eczane Ruhsatnamelerinin Düzenlenmesi" Duyurusu Kapsamında Eczane Ruhsatlarının Toplanması Hakkında

Makale Tarihi: 1.02.2019

Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumunun 11 Aralık 2018 tarihinde yapmış olduğu " Elektronik Eczane Ruhsatnamelerinin Düzenlenmesi" konulu duyurusu gereği,

İlimiz Alanya, Manavgat, Serik, Aksu, Döşemealtı, Gazipaşa, Korkuteli, Elmalı, Kemer, Kumluca, Finike, Demre, Kaş, Akseki, Gündoğmuş ve İbradı ilçelerinde faaliyet gösteren eczanelerimizin 'Eczane Ruhsatname' asılları, ekte yer alan teslim formu ile birlikte odamız görevlileri tarafından teslim alınacaktır. (Lütfen teslim formunu eksiksiz doldurulmayı ve ruhsatname aslını hazır etmeyi unutmayınız.)

Meslektaşlarımıza önemle duyurulur.

Teslim formu için tıklayınız.

Konuya ilişkin Türk Eczacıları Birliği'nin yazısı için tıklayınız.

NOT:
*Ruhsatname üzerindeki Ad-Soyad değişikliklerinde nüfus cüzdanı fotokopisi eklenecektir.
*Adres ve numara değişikliği halinde Alanya Belediyesi 3.kattan numarataj belgesi alınacaktır.
**Ruhsatname aslı kaybolmuş ise; ruhsatnamenin kaybolduğuna ilişkin yeni tarihli gazete ilanı eklenecek, ruhsatname harcı yatırılacak, alındı belgesi dilekçe ekine konacaktır.